[Linux] Re: Liste kullanimi Konusunda

From: Savaş İREZ (savas@outlandscafe.com)
Date: Mon 10 Jun 2002 - 22:24:13 EEST

10 Jun 2002 21:04 EEST tarihinde yazmışsınız:

> 3. Burak'in onerine paralel olarak, talep olacagini tahmin
> ettigimiz, bir kac liste acmak yararli olurd iye dusunuyorum.
> Ornegin, mail sistemi, network, web gibi (atiyorum!)
> listleri acip, yazismalari cross post etsek bile yararli
> olur.

Kesinlikle özellikle network listesi çok yararlı olur düşüncesindeyim.

> Benim aklimdaki yeni sunucumuzu bulup, kurduktan sonra
> bunlari oarada denemek yonunde. Kimseyi kirmdan/zorlamadan
> bazi deneyleri yapalim. Tutursa ne ala. Tutmazsa, calsiamayan
> bir kac listemiz olur o kadar. Biraz diska alani , cpu ve
> bantwidth'i bosa harcamis oluruz. Ama denemeey deger diye
> dusunuyorum.

Daha önceki düşüncemde ısrarcıyım.
Bence linux listesini duyan bir kişinin ilk linux ile ilgili soru soracağı yer yine burası olacaktır.
Arkadaşlar unutmamak gereken birşey var bence.
Burası linux listesi. Bind de linux ile ilgilidir, mysql de, php de...
Ucundan kıyısından ilgisi var sonuçta hepsinin.
Bence soruyu cevaplayıp uygun listenin varlığından bahsedip kişiyi o listeye yönlendirmek daha sağlıklı olacaktır.

Bu arada şu proxy - vekil sunucu tartışmasının yapıldığı asıl liste hangisi? bulabildiğimden emin değilim de?
İyi geceler.
Savaş.