[Linux] Re: Suse 8.0 ve Xwindow sorunu

From: Vasfi UYSAL (vasfi@alpha.med.ege.edu.tr)
Date: Mon 10 Jun 2002 - 13:05:09 EEST

Selam=20

Suse 8.0 icinde sax la ilgili bi takim degisiklikler yapmis sanirim=20
benimde 7.3 un tamamen otomatik tanidigi monitorumu tanimadi=20
baska linux kurulu ekran karti ve monitoru ayni olan makinadan XF86Config
dosyasini kopyaladim ondan sonra calistirabildim X i=20

 biraz kulagini twers otesi gostermek oldu ama :))))

=20