[Linux] e-smith yorumlariniz

From: Ahmet Tellioglu (atellioglu@yahoo.com)
Date: Mon 10 Jun 2002 - 12:00:40 EEST

gecen hafta trustix dagitimini sormustum sizlere... hic cevap gelmedi :-)
Ben kurdum. Epey kolay bir kurulumu var. tum paketleriyle kurarsaniz 400 Mb filan tutuyor. Oldukca
guvenli gorunuyor. Ancak guvenlik aciklari var mi, varsa nelerdir, bilemiyorum. Bir de php'yi
calistiramadim ben, apache tanimiyor (benden kaynaklaniyordur herhalde. Acikcasi bu konu ile
ilgili cok fazla ugrasma firsatim da olmadi. Ancak, diger dagitimlarla ilgili boyle bir sorun
yasamadigim icin burada belirtme ihtiyaci duydum. Cunku en son denememde tum paketleri secmistim,
deneme yaparken.). Sizlerle paylasmak istedim. Bilgilerinize...
not: kurulum cd'si 200 Mb civarinda.
Bu hafta da e-smith dagitimini sormak istedim. Deneyen, kullanan, duyumlar alan, yorumda bulunmak
isteyenler var mi?
herkese kolay gele...