[Linux] Re: Suse 8.0 yükledim Win XP ve 2k boo t edemiyor!

From: Cinar Yuzugullu (yuzugullu@softhome.net)
Date: Sun 09 Jun 2002 - 23:31:12 EEST

Verdiğiniz açıklamalar için size çok teşekkür ederim Faik bey. Murat beyin
açıklamalarını da okumuştum ben aslında bu maili atmadan, ancak lilo'yu
mbr'ye değil de /boot partitionuna yükleneceğini anlayamadım (zira kendisi
belirtmemiş yada ben kaçırdım).

Ama sizin dediğiniz çok mantıklı gözüküyor bu hafta içinde tekrar kurmayı
deniyeceğim. Verdiğiniz ayrıntılı açıklama bence son derece başarılı, bunu
linux.org tr'deki beya belgelerdeki FAQ bölümüne eklerseniz bence son derece
fayladı olur, herkez yararlanır.

Tekrar çok teşekkür ederim, ii çalışmalar başarılar...

---