[Linux] Linux ile radyo yayını

From: Murat Akyıldız (murat@internetiseviyorum.com)
Date: Wed 31 Jul 2002 - 19:24:15 EEST

merhaba
daha =F6nce yazdigim turkce olmayan mail icin ozur dilerim
Merhaba...
Suse 8.0 professional kurulu bir sistemim var.
internet uzerinden radyo yayini yapmak istiyorum. Linux bana bunu
saglayabilir mi
Bunun icin ozel bir sunucu program=FD m=FD var yoksa var olan sistemimin
icindeki bir program bunu yapabilir mi?
Yardimci oldugunuz icin tesekkurler