[Linux] Re: [Fwd: çekirdek ve tty ler ]

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Wed 31 Jul 2002 - 13:10:04 EEST

>cosmussun desem kizmasin umarim :))

yok niye k?ziyim :)
ama olmad? galiba

>hepsini kaldir sadece vesa kalsin onu zaten modul yapamazsin.
>yani secerken
>
>VGA text console
>Video mode selection support
>ve
>
>VESA VGA graphics console

bunu yapmad?m direkt olarak (hiç bilmedig(im halde grub kullan?yorum :(
böyle bir hata yapt?m bas,ta )
/etc/grub.conf içine vga = 791 i ekledim dog(ru yere ekleyip
eklemedig(imi bilmiyorum os lar?n tan?mland?g(? bölümden önceye koydum.
En nefret ettig(im s,eyi yapt?m ( reboot ettim ) ama puff console larda
hiç görüntü gitmiyor monitör sar? yan?yor.
frekans sorunu olsa out of range hatas? verirdi. onu da yapm?yor.

s,imdi dedig(in gibi sadece vesa fb kalacak biçimde derliyorum. yine
olmazsa sorun bas,ka ne olabilir?

>sadece secerek compile islemini yap. sonra lilo.conf u
>
>vga= 791
>
>sekilde degistir. monitorun ve ekran kartin destekliyorsa 1024*768 16
>bitlik bir konsolun olur boylece.

konsolum olsunda çamurdan olsun 320x200 e raz?y?m :)