[Linux] Site istatistikleri

From: Ali Çinkýlýà (alicinkilic@hotmail.com)
Date: Sat 13 Jul 2002 - 12:57:01 EEST

Merhaba;
Site istatistiklerini gosteren bir script ariyorum.
Arastirmalarim sonucunda perlfect.com un bir scriptini kullanýyorum fakat bu script sadece aylýk istatistikler için. Yani son bir ayin istatistiklerini gosteriyor.
Acaba soyle sitenin olusturuldugundan bu zamana kadar olan istatistiklerini gosterebilen bir script varmi acaba?

Kolay Gelsin
AliGet more from the Web. FREE MSN Explorer download : http://explorer.msn.com