[Linux] [Fwd: [Dernek] Re: Liste yonetim politikalari ustune]

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Tue 30 Jul 2002 - 23:11:59 EEST

Selam,

Gordugum kadari ile kimseden liste uyelerine karsi bir ozur dilenmemis.
Ustune ustluk ne hikmetse banlarimiz kalkmis ama bundan sadece Burak
Dayioglu' nun haberi var sanirim?

Ban in kaldirilmasi ile ilgili herhangi bir bilginin ulastirilmamasini
ise cok daha agir kelimeler kullanilabilir olmasina karsin sadece buyuk
bir terbiyesizlik olarak nitelendiriyorum.

Sanirim Tanri rolunu oynamak dernegin veya listeden sorumlu kisilerin
oldukca hosuna gitmis olacak. Eee ne de olsa kimseden de ses seda
cikmayinca karsilarinda dogaldir bunu yapmalari.

Neyse asagidaki maili Berk Demir listeye yolladigi zaman dernek
listesine yollamistim ve belirttigim gibi de kimseden de liste
uyelerinden herhangi bir ozur gelmeyince ban im kalktigi zaman (yarin
olacagini zannediyordum!) listeye yollayacagimi belirtmistim.

Bakalim bu sefer Tanri rolune soyunan kisi/kisiler beni seytan rolune
uygun gorup acaba cennetten mi kovacaklar tamamen?

Dernegin bu tur davranislarda bulunmasindan utaniyorum.