[Linux] Redhat kurlumu, HDD hatasi

From: Ozer Tayiz (otayiz@superonline.com)
Date: Tue 30 Jul 2002 - 12:34:39 EEST

Merhabalar,

Birşey sormak istiyorum. Bir arkadasa Redhat 7.2 kuralim dedik, normal
CD'den actik, partition'lari yapti, format atti, ama bir yerde "Reading
Partition tables..." cok uzun surdu, "device not ready" gibi bir hata
verdi, sonra kuruluma devam ederken, paketleri yuklemenin ortasinda, "fatal
error, install terminated abnormally" deyip, kurulumdan cikiyor.

Bu ne hatasi olabilir? Biz mi bir seyi yanlis yapiyoruz, hard disk mi
bozuk, nerede ne olabilir, tam olarak cikaramadim.

Benzer br durumla karsilasanlar varsa, yazarsa sevinirim.

Saygilar,
Ozer Tayiz.