[Linux] Re: Ynt:Re: Ftp

From: Genco Yilmaz (gyilmaz@marketweb.net.tr)
Date: Tue 30 Jul 2002 - 10:27:44 EEST

merhabalar,
linux ta ftp sunucu calismiyor galiba.(Ya da bir sorun var.)
#netstat -vat
komut ciktisina bir bakin
asagidaki gibi bir satir goruyorsaniz , sunucu ftp portunu dinliyor
demektir.Boyle bir satir yoksa "ntsysv" komutu ile ftp yi acilista
baslatmasi icin isaretleyip inetd yi tekrar baslatin.

tcp 0 0 *:ftp *:* LISTEN

iyi calismalar

On Tue, 30 Jul 2002, Davut Topcan wrote:

> Sistemim RedHat 6.2
> Win Client dan baglanmaya calistigimda (ftp 192.168.1.1)
> dedigimde Ekran Su:
> --Baglanti 192.168.1.1
> --Baglanti Karsi taraftan kesildi.
>
> ben Linux sistemi Ftp Server olarakda kullanmak istiyorum.
> Uzerinde kurulu olan bir Ftp server var.

> bilgisayar programc=FDs=FD
> davut topcan

kk