[Linux] Snort ile ilgilenenlere

From: Derya Sezen (bi-sezen@gsunv.gsu.edu.tr)
Date: Mon 29 Jul 2002 - 22:37:14 EEST

Selam,

Snort'u universite labında deneme amaclı olarak kullanmaya calisiyorum. Gerekli rulelar tanımlı .
Compile ederken flexresp i de ekledim. Bazı kurallarda "resp" ile "block" uygulamama ragmen client makinada
herhangi bir degisme olmadı. Kurallara takılan requestler ve paketler loglarda gozukuyor ama bu paketlere bir yaptırım uygulayamıyorum. Snort ile "flexresp" optionları uzerinde başarılı olabilmiş varsa, yardımlarını bekliyorum.

tesekkuler

funky
GsuLinuX