[Linux] hyperbola zombie shlar

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Mon 29 Jul 2002 - 08:08:54 EEST

selamla

nautilus yardım aracı olan hyperbolanın açtığı zombie sh lar yüzünden
swap alanım %50 kadar doldu acaba buna bir çözüm bilen var mı?

(sanırım bu scrol keeper la ilgisinden kaynaklanıyor hatta patch
niteliğinde bir kod da var ama
şu an yama yap kod derle uğraşacak pek vaktim yok)

sistemim: rh 7.2 + ximian desktop