[Linux] Re: ftp de yavaslik

From: Abdullah Güney (abdullah@negal.net)
Date: Thu 25 Jul 2002 - 10:59:47 EEST

----- Original Message -----
From: "Genco Yilmaz" <gyilmaz@marketweb.net.tr>
To: "linux" <linux@linux.org.tr>
Sent: Thursday, July 25, 2002 10:40 AM
Subject: [Linux] Re: ftp de yavaslik

Localde derken makinalar internet ortaminda degil yani yerel network icinde.
Bu nedenle herseyin cok hizli olmasi gerekiyor. Iletisimde ornegin telnet
yada linux makindan dosya indirmede bir sorun yok. Sadece windowsdan ftp ile
dosya yollarken dosya boyutu ne kadar kucuk olursa olsun takilip kaliyor.
Bir sure sonra da ftp ile baglanti time out oluyor. Evet sorularin cevaplari
bu kadar :)) Bu arada fiziksel soruna gelince de kabloyu kontrol ettim bir
sorun yok.