[Linux] make install sorunu

From: Erçin EKER (antares@gmx.com.tr)
Date: Tue 23 Jul 2002 - 19:28:48 EEST

her hangi bir program derlemeye çalıştığımda aşağıdaki sorunlar
karşılaşıyorum... biraz araştırma yaptıktan sonra bunun LIBDIR
değişkeninin değiştirilerek çözülebileceği sönünde yazılara rastladım..
fakat sökmedi... sorunum ne acaba?? automake olabilir mi?? automake
sürümü 1.4p5

make[2]: Entering directory `/usr/src/sim-0.5/sim/libicq'
make[3]: Entering directory `/usr/src/sim-0.5/sim/libicq'
make[3]: Nothing to be done for `install-exec-am'.
make[3]: Nothing to be done for `install-data-am'.
make[3]: Leaving directory `/usr/src/sim-0.5/sim/libicq'
make[2]: Leaving directory `/usr/src/sim-0.5/sim/libicq'

--

Erçin EKER UIN:82166138

Use Linux Cause ONLY FLYING IS BETTER!