[Linux] yardım

From: zeki gunay (zekigunay@hotmail.com)
Date: Tue 23 Jul 2002 - 13:32:01 EEST

selamlar..windows kullanıcıları için çok basit
olaylar linux içinde bir kabusa dönüşebiliyor.
sorunum diskete ulaşamamak.. masa üstündeki disket simgesine
tıkladığım zaman "error-KDesktop could not mount device..The report
error was mount: special device /dev/fd0 does not exist" hatası
alıyorum. yenisini oluşturduğumdaysa sorun aynen devam ediyor..
diskete nasıl ulaşabilirim?
ilk günlerde bu hatayı vermiyordu, sanırım linux u tanımaya
çalışırken bişeyleri değiştirdim..
bildiğim bir kaç linux kullanıcısı arkadaşıma sorunu anlattım
ama yardım alamadım..
"format at" "yeniden kur" gibi gereksiz çözümlere yönlendirdiler..
yardımcı olursanız çok sevinirim..
saygılarımla..