[Linux] Bu kadar tepki neden?

From: Hacer Alçı (haceralci@mynet.com)
Date: Tue 23 Jul 2002 - 08:51:07 EEST

Sayin liste arkada=FElarim,
eger web arayuzunu bilmeyen birisi olsaydim zaten listeye uye olamazdim.Fakat maillerin gelmemesi sebebiyle acaba uyeligim olmadimi diye bir deneme maili gonderdim.Ama bu kadar cok tepki alacagimi hic dusunmemistim.

Sayim mustafa beyin yaptigi aciklama benim deneme mailime guzel bir cevap oldu zaten.bunun disindaki tepkileri goz onune almiyorum.

saygilarimla...