[Linux] www öneki

From: murat akyildiz (muratak1@hotmail.com)
Date: Sun 21 Jul 2002 - 15:48:40 EEST

İyi çalışmalar..
bir süredir DNS'nin çalışma sistemini öğrenmeye çalışıyorum. Bilgisayarıma
bir dns sunucu kurdum. Bir alan adı satın alıp bunu sunmaya başladım ama
alan adıma www öneki getirerek ulaşamıyorum.Acaba apache ile mi ilgili bir
sorun mu yoksa dns ayarlarımda mı bir sorun var bulamadım. acaba ne yapmam
gerektiğini söyleyebilecek birisi var mı?
DNS ve apache ayarlamaları için webmin kullanıyorum.
alan adı: internetiseviyorum.com