[Linux] Re: QMAIL AYAR

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 19 Jul 2002 - 09:48:03 EEST

Merhaba,

Thu, 18 Jul 2002 22:32:41 -0700 (PDT) tarihinde Huseyin SARI <hsaritm@yahoo.com> yazdi:

HS> RedHat 7.1 e Qmail 1.03 kurdum Lan uzerinde olan bu makine icin diger bir
HS> pc den windows ta outlook ayarlarini yaptim. Mail alma ve gonderme islemi
HS> yaptigimda mailleri gonderiyor ancak mail kontrol ettigimde geriye birsey
HS> gelmiyor. Yani mail atabiliyorum problem vermiyor. pop olarakta kontrol
HS> ediyor ona da bir hata vermiyor. ama gonderdigim maillerden hic haber yok.
HS> problem ne olabilir?
alan adinin dns ayarlinda bir problem olabilir mi?

xxx@yyy.com.tr olarak gonderdiginiz mesajlarin size donebilmesi icin yyy.com.tr'nin e-posta sunucusu olarak sunucunuzun tanimlanmis olmasi ve sunucunuzun da duzgun bir dns kaydina sahip olmasi gerekir.

yerel mesaj attiginizda dagiliyor mu mesaj? yani ayni sistemdeki bir kullaniciya mesaj attiginiz? xxx@yyy.com.tr olarak zzz@yyy.com.tr'ye mesaj atin mesela...

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694