[Linux] Re: coyote

From: Vasfi UYSAL (vasfi@alpha.med.ege.edu.tr)
Date: Thu 18 Jul 2002 - 15:23:19 EEST

MErhabalar tekrar=20

Bende neden telefon numarasini confirm etmemi istiyor diyordum :))

bu arada bu arkadasa bi turlu modemi cevirtemedim ben=20
uzerindeki dhcp server sorunsuz bir sekilde calisiyor fakat
belki dial on demand bi baglanti yapiyodur diywerek bu makineden ip alan
baska bir makiandan bir web adresi yazmayi denedim gene bisey degismedi=20

birseyleri atliyorum sanki ama ne oldugunu bulamiyorum=20

=20