[Linux] Re: engelleme

From: Devrim Sipahi (devrimlinux@yahoo.com)
Date: Thu 18 Jul 2002 - 14:21:20 EEST

Merhaba,
Zaman aşımı hatası alıyorsun.
Büyük ihtimalle karşı tarafta IP kısıtlaması
yapılıyor.
Dialup ile bağlanırken aldığın IP ile squid inki
farklı ISP lere ait olabilir.
Diğer bir ihtimalde DNS kayıtlarının değiştirilmiş
olmasıdır. Eğer böyle ise dialup bağlanırken aldığın
DNS i squid de /etc/resolv.conf dosyasına yazarak
çözebilirsin.

Devrim