[Linux] Burada Neler Oluyor?

From: Çağlar Onu (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 18 Jul 2002 - 14:05:25 EEST

Selamlar;
Uzun süredir LKD listelerine üyeyim,fakat gelen mailları sık sık okuma fırsatı bulamıyorum bugun oturdum şöyle bir - iki haftalık maiları okudum ve herkese sormak istiyorum bu listedeki genel ruh hali (gerginlik )nin sebebi nedir?burda herkes bir amaçla bulunuyor ,listenin benim bildiğim tek bir amacı var sor ve öğren biliyorsan cevapla.bunları yapmak varken gerginlik neden anlayamadım kimse üstüne alınmasın ama çok gereksiz tartışmaların yaşandığı bir yer olmuş yada belki ben bir anda arka arkaya mailları okuyunca öyle bir hava sezdim bilmiyorum,yanlışşam öyle bir hava yoksa ÖZÜR DİLERİM! ama yok haklıysam burda kimsenin düşman olmadığını hatırlatmak istedim :)

Saygılar
S.Çağlar Onur
email:caglar.onur@tubitak.gov.tr