[Linux] Ynt: content filtering

From: Orcun Yilmaz (Linux@admiraclub.com)
Date: Thu 18 Jul 2002 - 01:51:05 EEST

Merhaba uzun zamandır dansguardian kullanıyorum gördüğüm kadarı ile oldukça
başarılı
hemen hemen herşeyi kontrol etmeni sağlıyor.
config dosyasıda oldukça esnek kısa sürede alışabiliyorsun.
yanlız cpu ve ram istiyor bu istekte tabi client sayına göre artıyor ben 1
seneye yakın zamandır sorunsuz kullanıyorum.