[Linux] Re: vpn between 2 branch

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 21:45:08 EEST

Selamlar..

Sizdeki o CP duzenegi, VPN icin GRE, ip-on-ip veya NNTP gibi bir protokolu destekliyor olmali. Bunlardan hangisinin desteklendigine gore durum degisir. Ayni zamanda Crypto olarak ne kullandiginizda onemli olur. Tercihan, 3DES ve IP-GRE destegi varsa guvenlik vs. yonlerinden faydali olacaktir.

Detaylari icin Free/SWAN ve Advanced Routing HOWTO + VPN HOWTO'lari iyice bir okuyun..

Saygi ve sevgiler..