[Linux] Re: Ynt:Performans

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 21:25:10 EEST

Selamlar..

Drop cell olayina karsi bad_mem_block kullanip bozuk bellekleri kullanabiliyoruz. Fakat, Walking bit hatalari icin bir cozum bilen yok mu ?

Kafa kirdiran RAM hatasini tespit ettikten sonra sizin durumunuza bende dustum. 16 MB RAM, 35 Client icin yetersiz saniyorum. Soyleki, eger internet baglantiniz yavassa buffer ihtiyaciniz buyuyecektir. Bilhassa masq bufferleri filanda binince belleginiz yetersiz kalabilir. Buda dogrudan paket kaybi olarak yansiyabilir.

Bu sorunu onlemek icin sistemde, tty suruculeri de dahil olmak uzere herseyi kapatmanizi salik veririm. En iyisi FreeSCO gibi bu isler icin ozellestirilmis bir dagitim kullanmak olabilir. Bu tur kucuk bir sistemde optimizasyonun cok iyi yapilmasi gerekebilir.

Eger sistemin detaylarini, internet baglantisinin nasil oldugunu vs. yazarsaniz elle tutulur cevaplar verebilme sansimiz olacaktir.

Saygi ve sevgiler..

17 Jul 2002 20:01 EEST tarihinde yazmışsınız: