[Linux] Re: OpenOffice.org 1.0.1 çıktı

From: Orhan (drgunalan@gamebox.net)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 15:54:46 EEST

  Selamlar

  Görüldüğü kadarıyla epey bir sorunu gidermişler Zaten bence biraz 1.0 erken çıkmış gibi geliyordu bana neyse sonunda bugünleride gördük. Dilerim başka problemlerle karşılaşmayız. Artık gönül rahatlığıyla çevreme masaüstünd linux+openoffice önerisinde bulunablirim. Bu arada sizin Gelecek 2.0 tam olarak ne zaman çıkacak acaba ?

  Saygı ve sevgiler

  Orhan Gunalan