[Linux] Re: Linux ve güvenlik

From: Orhan (drgunalan@gamebox.net)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 14:57:46 EEST

  Selamlar

  Konuyla ilgili ayrıntılı ve çok net şekildeki açıklamalarınızdan dolayı size çok teşekkür ederim. Linuxun güvenlik konusunda neden üstün olduğuna dair kafama takılan bir kaç soruyuda bu açıklamalarınızla birlikte beynimden silmiş oldum Bence bu yazınız webde linuxla ilgili söylentilere ( söylenti diyorum çünkü makalelerde bahsedilenler bu durumda söylentiden ötesine geçemez ) cevaplar gibi bir başlık altında public bir ortamda yayınlanırsa çok güzel olabilir.

  Saygı ve sevgiler

  Orhan Gunalan