[Linux] mail list ??

From: gokmen goksel (gokmengoksel@hotmail.com)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 14:19:35 EEST

Birkac gundur dikkatimi cekti. Mail listesi degilde sanki IRC
ortaminda chat yapiyormus gibi muhhabetler geciyor. Farkinda
olmayanlar var belki ama burada her aklimiza geleni sorarak veya
soyleyerek bircok insanin zamanini caliyorsunuz. Burada herkes esit
(belli kurallar icinde) . Eger bu sekilde bos muhhabet yapmak
isteyenler varsa buyursunlar bir IRC' ye konussunlar.

Ben ve eminim benim gibi bircok kisi dial-up baglanti yapiyor ve bos
seyler okumak istemiyor. Cunku burasi bir linux-mail listesi yani
buraya uye olmanin amaci Linux ile ilgili soru sormak ve cevabini
alabilmek. Yani burada baska birsey soylemenize gerek yok (linux
disinda). Bende su anda bahsettigim o zaman calan kisilerdenim ama
bunu soylemek zorunda hissediyorum. Artik bir duzen gelirse mutlu
olacagiz.

Yani burada "ooo hocam sizde mi burdasiniz" gibi geyikler yapmaniza
gerek yok .

Iyi calismalar.

|m.g.g.

create a world for you ! m.g.g.