[Linux] Re: Listeden uzaklastirma duyurusu

From: Selam (selam@kaynet.net)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 12:37:34 EEST

hayret birsey. ne yazdımda size bu gibi sözler sarfedebiliyosunuzki. sadece
goruslerimi soyledim. saygı duyabilirdiniz.
konusma stiliniz de bile sertlik var. nerde kaldı saygı ve sevgi. nerde
kaldı hosgoru.
nerede yasıyoruz. sorumlu oldunuz diye bu sekilde konusma tavrınız hiçde hos
degil.
Sizin ceza verme gibi bir hevesiniz var galiba
Cıkatınız o zaman beni listeden. bu gorev size cok yakısacak cunki .
Simdiye kadar emegi gecen yardımları olan tum arkadaslara tesekkuru bir borc
bilirim.

Herkese mutlu yarinlar..

İyi Çalışmalar...