[Linux] Re: konu disi

From: serdar@darkstar.securities.com.tr
Date: Wed 17 Jul 2002 - 11:33:34 EEST

Ac 220 volt kasa ve monitore girdikten sonra dogrultularak yaklasik 300
volt DC elde ediliyor. Switching power supply'da dc potansiyeli
bobin(trafo) userinde swich ederek kasada +-12,5 monitorde yaklasik 40
volt gibi potansiyeller elde ediyor. Ama devrede cozemedigim stand by
voltajlarini elde etmek icin yada baska bir nedenle power supply
girislerinin AC olmasi sartmi diye dusunuyorum.