[Linux] netiket ler,

From: Murat Gezer (Linux) (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Tue 16 Jul 2002 - 15:02:28 EEST

Yurt disindaki bir cok listede karsilasiyorum.

acaba bizim liste de boyle bir sey yokmu. benim aklima gelenleri siralayim

1-) Buyuk harflerle yazma . Buyuk harf bagirma anlami tasir.
2-) mumkun oldugu kadar karakter setlerini turkce olarak kullanmamak bazi
yerlerde garip isaret cikar cunku.
3-) Bir soru sormadan once listenin arsivine bak belki daha once sorulmus
cevaplandirilmistir.
4-) kisisle tartismalari ozel olarak yapin cunku listedeki kisileri
ilgilendirmez.
5-) Soru sormadan once www.google.com adresinden yararlanmayi tercih edin
6-) burasi deneme listesi degildir lutfen test leriniz test listesine atin
(tabi linux.org.tr da varmi)
7-) maileri reply aderken mumkun oldugunca gereksiz yerleri kesin (malum bir
cok kisi evinde dialup ile bagli)
8-) Liste disindaki konulari lutfen buraya gondermeyelim .
9-) Polimiklerden kacinmak hic bir isletim sistemi bir digerinden ustun
degildir aslinda sadece kullanan kisilerin elinde .... olurlar.

Neyse aklima gelenler bunlar. Aslinda daha cok ornek verilebilir.

sevgi ve saygi ile kalin
Murat Gezer