[Linux] Re: Bir adrese birden fazla IP adresi ?

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 15 Jul 2002 - 15:45:21 EEST

Selamlar..

Sorunun cevabi kendi icinde zaten :))

a.domain.com 300 IN A 192.168.1.1
a.domain.com 300 IN A 192.168.1.2
a.domain.com 300 IN A 192.168.1.3
a.domain.com 300 IN A 192.168.1.4

300 TTL, yani ne kadar gecerli oldugu saniyorum. Boyle yapinca bunun adi "Round Robin DNS" oluyormus. Yenigul ve Faruk Sen derimi yuzebilirler gerci ama, DJB'nin uyuz seyleriyle ugrasmayin. BIND bu islerde hem bolca guvenlik acigi hemde vazgecilemez kolaylik ve esneklik saglar.. Yani, guvenlik aciklarini takip ettiginiz surece, mukemmel bir yazilimdir..

Saygi ve sevgiler..