[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@ayatirim.com.tr)
Date: Mon 15 Jul 2002 - 15:17:31 EEST

Murat Koc wrote:
> Gulmeni gerektirecek birsey yoktu ortada. Nitekim benim soyledigim orada
> farkli birseydi. Listenin geneline dair birsey soylemedim ben. Hafizani
> tazelemek gerekirse;

Selam,

Murat bence bu kadar alingan olmadan bu *yarattigin* serilere devam
etmen herkes icin -kisilerin ilgi alanlarina paralel olarak-
*KESINLIKLE* faydali olduguna ve olacagina inaniyorum.

Sen bu isleri yaparken "dahili ve harici cesitli bedbahtlar cikacaktir".
Aldirma devam et.. :-)

Ama bunlari web ortaminda daha kalici bir hale getirmeyi ve cesitli
yapilan *yapici* tavsiyeleri de bu eyleme eklemeyi ihmal etme bence.

Saygilarimla,
Ilker G.