[Linux] Re: DNS

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@marketweb.net.tr)
Date: Mon 15 Jul 2002 - 09:35:58 EEST

merhabalar,

faydasi coktur hocam :)
Ornegin bir alan adi icin DNS sunucu olarak kendinizi gostermek
istersiniz.DNS sunucunuz calismaktadir
ama alan adininizi alacaginiz yer bir turlu DNS sunucunuzu kabul
etmez.Boyle bir DNS sunucu bulunmadi der.
Sasirip kalirsiniz tabii. Sonra varsa o registerar sayfasindan ya da
netsol dan DNS sunucunuzu kayit edersiniz
(bir de bekleme suresi var galiba) sorununuz cozulur.Yani faydalari
saymakla bitmiyor..:)

iyi calismalar
saygilar