[Linux] Pentium III makinesinde 486 kodu uretmek

From: Nazim KOC (kocnazim@superonline.com)
Date: Fri 12 Jul 2002 - 21:41:16 EEST

Merhaba Arkadaslar,

Pentium III makinede derlemis oldugum bir programi
bir 486 makinede yurutmek istiyorum. Fakat uretilen
kod i686 lib'lerini kullaniyor. Bundan dolayi 486
makinede "illegal instruction" hatasi aliyorum.

Derleme secenegi olarak "-mcpu=i486 -march=i486"
girdigim halde, "ldd" ile uretilen koda baktigimda
halen i686 lib'leri gozukuyor.

i386 veya i486 lib'lerinin kullanilmasini nasil
saglayabilirim ?
Tesekkurler,

Saygilarimla,
- Nazim KOC