[Linux] Network Configuration

From: Orhan (drgunalan@gamebox.net)
Date: Fri 12 Jul 2002 - 13:20:25 EEST

  Selamlar

  Redhatda Network configurasyonunda modemle internete bağlanıldığında sıkıştırma seçeneklerinde hiç bir seçenek aktif değil Optimum bağlantı için bunlar aktifleştirilmelimi ? aktifleştirilirse hangileri olmalıdır ?

  1 - VJ TCP/IP başlık sıkıştıması etkinleştirilsin

  2 - VJ Bağlantısı ID sıkıştırması etkinleştirilsin

  3 - Adres/Denetim sıkıştırması etkinleştirilsin

  4 - Protokol alanı sıkıştırması etkinleştirilsin

  5 - BSD sıkıştırılması etkinleştirilsin

  6 - CCP sıkıştırması denetim protokolü etkinleştirilsin

  Saygılar

  Orhan Gunalan