[Linux] Mailboxumda sorun var!

From: yuzugullu@softhome.net
Date: Thu 11 Jul 2002 - 23:54:27 EEST

Pine'? açt???mda "can't open inbox: not a selectable folder" hatas? verip
"bip" sesi ç?k?yor. Inboxuma ula?am?yorum.

kullan?c? ad?m cinar. /var/spool/mail/cinar

diye bir dosya yaratt?m ama gene bi?ey de?i?medi. (not in valid format
hatas? verdi ek olarak) Bu arada dosyay? text file olarak yaratm??t?m acaba
ba?ka bir?ekilde mi yapmam gerekirdi?

chmod 600 /var/spool/mail/cinar

komutunu verdim gene bir?ey düzelmedi.

Sorun nerede acaba?

mutt'da çal??m?yor (oda mailbox u bulam?yor)

fetchmailconf u çal??t?rd???mda mail ayarlar?n? yap?yorum ama kmaille bile
okuyam?yorum zira loacal mail box seçene?iniz seçmeme ra?men.

dolay?s?yla fetchmail komutuda san?r?m mailleri indiremiyor veya indiriyorda
ben alam?yorum.

Sistemim suse 8.0 kde 3.0.1 updati var.

Yard?mc? olursan?z sevinirim.

Bu arada sistemi (suse yi) kurdu?umdan beri mail okuyam?yorum (yani sorun
yeni de?il ben sistemi kurdu?umdan beri var).

Ek olarak ben smtp.softhome.net den mail gönderiyorum windows dan mesela.
Ancak linux da default olarak sendmail ayarl? geliyor. Pine'dan
smtp.softhome.net kullanarak nas?l mail yollar?m? Bu arada smtp server smtp
authentication istiyor.

te?ekkürler... ii çal??malar...

Ç?nar Yüzügüllü
yuzugullu@softhome.net