[Linux] Re: Unix ve termlite

From: Abbas Ayhan Kanmaz (kanmaz@be.itu.edu.tr)
Date: Thu 11 Jul 2002 - 12:40:51 EEST

        Merhaba,

        Bende linux makinayla uzaktaki bir unix makinanin
X goruntulerini anlatmayi yazmistim. Isterseniz ben sim-
di denedigim bir ornegi size gondereyim;

Burasi benim goruntuyu almak istedigim Linux makinam ve X
acik;
----------------------------
kanmaz@bilge:~> xhost +
access control disabled, clients can connect from any host

----------------------------
Burasi uzaktan baglandigim bir Unix (IRIX) makina ve ornegin
toolchest adli programin goruntulerini almak istiyorum.
blue 4% bash ( makina csh ile acildi. export olmaz)
bash-2.04$ export DISPLAY=3Dlinux_makinamin_ip_adresi:0.0
bash-2.04$ toolchest

artik toolchest isimli programin goruntuleri benim linux
makinamde. Ama dedigim gibi program eger X kutuphanesi
kullaniyorsa bu mumkundur. Umarim yardimi olmustur.

        Iyi Calismalar
A. Ayhan Kanmaz