[Linux] Re: iptables net share

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 10 Jul 2002 - 20:24:37 EEST

Selamlar..

Son gunlerde baglanti paylasimi sorunlari cogaldigindan, yillar once karaladigim bir kac satirlik (Seminerlere gelenler bir kac satirin boyunu tahmin ediyordur :) bir dokumani soyle bir elden gecirdim. Ama benim Turkce bilmeyen Mozilla-composer, Frontpage, Dreamweaver ve kwrite bilesigim berbat bir sonuc uretti :(

Bende bir kac arkadastan yardimci olmalarini istedim. Sagolsun TR karakter filan problemlerini vs. duzeltmisler ve yayinlamislar:

http://www.geleceklinux.com/belgeler/serdarkoylu/index.html

FDL lisansli elbette.. Mizanpaj filan berbat ama, okuyunca iyi kotu bir seyler anlasiliyor. Sanirim bu konuda sorunlar yasayan arkadaslara faydali olacaktir.

Konu olarak IP kaideleri, squid, masquerading, ppp server, modem test/sorun giderme, Win/Linux clientler icin ayarlar vs. ornekleri var. Ayrica bir ekte DHCP ve Cache only DNS kurulumuda var. Dedigim gibi aslinda karalama sayilirlar. Bir goz atar, eksigini gedigini belirtirseniz hep beraber duzeltiriz.

Saygi ve sevgiler..