[Linux] Re: Symbios SCSI karti ve Linux

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@ayatirim.com.tr)
Date: Wed 10 Jul 2002 - 16:13:44 EEST

Devrim GUNDUZ wrote:

> Merhaba,
>
> Bugun HP LXR8500 ve LH6000'lere RedHat kurmaya calistik. Daha once
> Mandrake ve SuSE, asagida belirtecegim nedenden dolayi calismamislar.
> RedHat ayni etkiyi gosterdi. :)
>
> Olay su:
>
> Paketleri seciyoruz , kuruyoruz ve reboot ediyoruz. Reboottan sonra,
> sistem acilmaya baslarken, asagidaki hatayi aliyoruz. n defa tekrar
> ediyor bu:
>
> --
> SCSI host 1 abort(pid=XX) timed out_resetting
> SCSI bus is being reset for host 1 channel 0
> [...]

Merhaba,

Devrim bu hatanin bana soyledigi ya donanimsal bir sorun var (SCSI kablo
sonlandirmasindan tutta, disklerin SCSI ID lerinin duzgun verilmis
olmasina kadar -ki bu bahsettigin kasa yeni ise bircok kasada bu ID
otomatik olarak veriliyor- ya da BIOS ayarlarina bir bakmak lazim diye
dusunuyorum.

Saygilarimla
Ilker G.