[Linux] Re: Dokuman Yonetimi

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Wed 10 Jul 2002 - 08:43:58 EEST

dokuman yonetimi icin "knowledge base" kategorisindeki
yazilimlari kullanabilirsiniz. Freshmeat, sf.net'te
"knowledge base" diye aratirsaniz bulabilirsiniz.
Benim size tavsiye edecegim "owl" olur. Grouping
ozelligide var. Intranet, Internet hepsi icin
kullanilabilir. Birde siz cvs tarzimi birsey
ariyorsunuz yoksa knowledge base tarzi birsey mi?

--- ryagci <ryagci@kablonet.com.tr> wrote:

> CVS arad=C4=B1=C4=9F=C4=B1n =C3=B6zellikleri
> kar=C5=9F=C4=B1lar =
> tahminim...

=====
YILDIZ UNIVERSITESI