[Linux] S.Köylü:Re: ACİL YARDIM

From: Serdar ŞAHİN (sersi_@mynet.com)
Date: Tue 09 Jul 2002 - 13:31:15 EEST

15 adet win98 makinem var.mail server ve internet hizmetinden faydalanmak istiyorum.windows makinelerin ip numaralari 192.168.1.2 ...15 diye,alt ag maskesi 255.255.255.0,ag gecidi 192.168.1.1
dns yapilandirmasi;ana makine=3D eylul2,etki alan=FD=3D ttnet.net.tr, dns=3D212.156.4.4/212.156.4.20

linux(redhat 7.1) tarafinda ise network config ayarlari;
hostname:localhost.localdomain
domain:localdomain
name servers:212.156.4.4/212.156.4.20

hosts:
ip 127.0.0.1
name localhost.localdomain
nicknames localhost

interfaces:
interface ip proto atboot active
Io 127.0.0.1 none yes active
eth0 192.168.1.1 static yes active

routing:bos

ayrica bazen superonline'den de baglaniyoruz.baglantimiz 56k,modem

sistemin tum ozelliklerini yazdim.bir de proxy ihtiyac=FD var zannediyorum.
yardimlariniz icin cok tesekkur ederim.cok faydali oluyorsunuz..

----- =D6zg=FCn =DDleti -----