[Linux] Re: iptables

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 09 Jul 2002 - 11:52:39 EEST

Selamlar...

Real IP ? Yalanciktan IP'Demi var :)) Tum IP ler her daim tamamiyla ve yeterince real'dir.

Gerci bilhassa yeni baslayanlar boyle diyor diye bende yazdigim bir dokumanda bu tabiri kullanmistim.

"unreachable" route olusturulamadigi zaman verilen bir hata diye hatirliyorum. Bu durumda routing tablolarini kontrol etmeniz lazim.

Saygi ve sevgiler..