[Linux] Suse 8.0 ve KDE 3.0.1 güncellemeleri ve diğerleri

From: yuzugullu@softhome.net
Date: Mon 08 Jul 2002 - 16:28:31 EEST

Suse 8.0'a KDE 3.0.1 güncellemelerini ve diğer yamaları uygulamak istiyorum,
ancak ftp sistesinden (yansısından) indirilmiş dosyaları var elimde. YOU 'yu
kullanarak bunun mümkün olduğunu biliyorum ancak bende söz konusu rpm ler
zaten var internetten 200mb indirmek istemiyorum. Acaba elimdeki update
CDsinden bu güncellemeleri sorunsuzca nasıl yüklerim?

YAST ile bu paketler anladığım kadarıyla yüklenmiyor, zira tüm seçenekleri
denedim. Örneğin kaynak olarak CD sürücüsünü gösterdim, Hard diskime
kopyalayıp dosyalerı ilgili dizini gösterdim ama nedense bir türlü yapmıyor.
verdiği hata da "suse path not found" ve "CD not update CD" gibi iki hata
veriyor. Elimdeki rpm lerin 8.0 sürümünün updateleri olduğundan eminim.
Ancak bir türlü yükleyemiyorum elimdeki hiçbirşeyi.

ilgili dizinlere gidip "rpm -Uvh *.rpm" deyincede dependency hataları
veriyor. Vermese bile nedense yüklenmiyor. Bu arada rpm ile yükleme
işleminden sonra SuSEconfig komutunu da çalıştırmayı denedim birşey olmadı.
Sanırım bir sebepten dolayı başarısız oluyorum.

Bana yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Teşekkürler, ii çalışmalar...

Çınar Yüzügüllü
yuzugullu@softhome.net