[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Sun 07 Jul 2002 - 12:03:14 EEST

> Bir diger thread mailseminer'ind bu konuya iyice bir dalalim.

valla ben mutlu olurum:) hele su swapping i bir bitirelim kodlari falan
bir gorelim, sonra bir thread seminer acarsin dalariz hep beraber.

> Kisacasi, onceki mailde yukarida yazilanlar, genel thread yontemlerinin
> kabaca bir analizi. Linux spesifik thread yontemleri icin
>KernelAnalysis-HOWTO'yu biraz eseleyebilir, Linux SWAP mekanizmasi icin
anlatilmiyor thread ler orada.

>Murat KOC'u izlemeye devam edebilirsiniz. Ben oyle yapiyorum su anda ve
>Bolum 4'u bekliyorum istahla.. Bizde arada boyle saplamalar yapar,
>KOC'un tum beynini hortumlariz bahaneyle. %10'unu kapsak, gider bir
>yeni kernel yazariz herhalde..

estagfurullah Serdar, deme boyle seyler. Bu konulari benden cok cok daha
iyi bilen kisiler vardir burada. Ben daha kernel newbie im aslinda senin
yaninda.

> Yeni yorumlarini bekliyorum. Bu tarafa gelde, serinde bir karpuz keselim,
> soyle kizilirmaga karsi.. Inan yorgunluk atmak icin birebir oluyor..

yaw yazip da boyle insani imrendirme :)) cok zor gelmem valla oralara
ama 18 Eylul de seminer icin ankaraya gelecegim 2 gunlugune Doruk bana
aksam yemek yapacak :) acaip ovuluyor Doruk un yemekleri ben de yeme
firsati bulacagim :)

> Bu arada, bu gunlerde dilim cok surcuyor. Soyle ki tereddutlu oldugunuz
>seyleri duzeltmekte veya sormakta tereddutsuz olursaniz sevinirim.

valla ben hemen atliyorum kafama takilan yere biliyorsun:) tabii ki
hepimiz hata yapabiliriz ayni sekilde ben de istiyorum duzeltmeleri
yazdiklarimda.

Tesekkur ediyorum katkilarin icin Serdar.

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part

----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz. Listeden çıkmak için: 'linux-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz. -----------------------------------------------------------------------