[Linux] Re: MAIL-SEMINER: SWAPPING II

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Sat 06 Jul 2002 - 21:11:39 EEST

Murat Koc wrote:

>Selam,

selam,
swapping 3 te kızıyosun ama daha 2 yi okumamıştım :)

>Fakat
>linux burada 8086 larda bu algoritmayi uygulamada eksik olmaktadir neden

İyi hoş güzel ama.. Linux i386 ve üzeri için değil mi? 8086la riçin bir
implementasyonu mu var yoksa?
Beni bu konuda aydınlatırsan sevinirim.
Bir de PTE nedir? ayrıca şu diğer maillerde geçiyordu sanırım MMU?
Şimdi de 3 e geçiyorum azcık geç oldu ama olsun..