[Linux] Re: mail seminer konusunda

From: Erçin EKER (antares@gmx.com.tr)
Date: Sat 06 Jul 2002 - 22:16:45 EEST

ikinizde atışmayı bırakında anlatın ne isterseniz... isteyen okur
isteyen hemen siler... sizin gibi değerli 2 kişidende yararlanmak
isterim doğrusu :)) bilgiye boğun biziiii!!!! :)))

06 Jul 2002 19:05:36 +0300 Tarihinde
Murat Koc <murat.koc@frontsite.de> şunları yazmış:

--

Erçin EKER UIN:82166138

Use Linux Cause ONLY FLYING IS BETTER! ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz. Listeden çıkmak için: 'linux-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz. -----------------------------------------------------------------------