[Linux] Re: mail seminer konusunda

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Sat 06 Jul 2002 - 19:04:43 EEST

On Sat, 2002-07-06 at 18:09, Murat Koc wrote:
> niye luks?

Dogrudan "bizim" sorunlarimiza hitab eden bir calisma olmadigi icin
desem alinmazsin umarim :)

> niye gtk2.0? qt3.x degil :)

Kendi aklimdan gecenleri siralamistim.

> az cok insanlar gtk, qt filan birseyler yazip ciziktiriyorlar ama kernel
> ile ilgili dogru duzgun pek bilgisi yok insanlarin.

Derdim bu insanlari bir araya toplamak.

> bence kullanicilara yeteri kadar zaten hitab ediliyor. cozulmemis
> sorunlar? gtk nin cozulmemis sorunlari? valla hic ilgilendirmiyor beni

Gtk+2'nin bir sorunu yok. Sorun ile kastim, Linux nedir bilmeyen
kullanicilarin muhtelif diger sistemlerde kullandiklari yazilimlarin
benzerlerini yazmak, mevcut yazilimlarin port edilmesini
saglamak/yardimci olmak, yazilim gelistiricilerin ve yazilim
sirketlerinin hedef platformlari arasina kullandigimiz sistemi de
ekleyebilmek icin temaslar kurmak vs.

Bunlari yaparken gelmesi muhtemel absurd sorulara cevap verebilecek
bilgiye sahip arkadaslara ihtiyacimiz var.

Daha onemlisi, bunlara ihtiyaci oldugunu beyan edecek insanlara da
ihtiyacimiz var.

Madem adindan bahsettik, proje-cg'nin amaci ozetle bu ikisini bir araya
getirerek calismalara destek saglamak; ancak GYK toplantisinda da
tartisildigi uzere bu "destek" kelimesinin tam olarak ne ifade etmesi
gerektigine henuz karar veril(e)medi. Bir sure daha bir karar
veril(e)mezse bir miktar insiyatif kullanmayi dusunuyorum.

proje-cg'nin de bir listesi var, proje-cg-request@linux.org.tr adresine
"subscribe" konulu bir ileti gondererek uye olabilirsiniz.

Ancak bahsettigim uzere henuz herhangi bir calisma yapilmis degil
(birkac temel atma toreni disinda: cvs sunucu kurulumu, bir bugzilla
denemesi) ve bunun nedeni de oncelikle benim bu ise son zamanlarda ciddi
bir vakit ayiramamis olmam ve "destek" kelimesindeki destegin
sinirlarindaki belirsizlik.

Saygilar

--
Enver (a.k.a. skyblue) - A potent hallucinogene

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part

----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz. Listeden çıkmak için: 'linux-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz. -----------------------------------------------------------------------