[Linux] mail seminer konusunda

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Sat 06 Jul 2002 - 17:27:02 EEST

Selam,

himm simdi Enver ile konusuyorduk filan acaba dedim agir mi kacti konu?
O da biraz oyle oldugunu soyledi ama baslamisken yarim birakmak
istemiyorum. bu sekilde mail atmaya devam edersem en az 20-30 tane daha
mail gelecek bu konu ile ilgili ve fonksiyonlari filan anlatacagim neler
yaptiklarini filan yani bayaa bir kernel seviyelerinde dolasacagiz.

Tabii ben swapping anlatacagim diye basaladigimda umarim kimse user
level seviyesinde anlatacagimi dusunmemistir ama sorulardan gordugum
kadari ile sanki oyle bir izlenim olmus gibi. gerci o sorulari da Serdar
cevapladi aslinda ben daha fala onlara girmek istemiyorum. Daha cok
kernel duzeyinde anlatmaktan yanayim. Ama anlattiklarimin genel olarak
faydali olmasini isterim. Bu nedenle isterseniz en bastan filan da
baslayabiliriz. 6 ay sonra filan sanirim su an bulundugumuz yere gelmis
oluruz boylece :)

Aslinda bu mail-seminer isini ben biraz bencillik olsun diye yaptim
sanirim. Kernel konusunda hic dogru duzgun birsey donmuyor bu listede
yillardir hep bakiyorum yaw birileri soyle kernel ile dogru duzgun bir
soru sorsa filan diye ama nedense ancak compile etme asamasina kadar
sorular gelebiliyor veya iste bir yerde hata cikiyor karsisina bu nedir
diye soruyor cevapliyoruz o kadar. Daha fazlasina henuz girmis degiliz.

Benim bu duruma canim cok sIkIlIyor. Artik soyle TR Linux camiasinin
yavas yavas kernel ile tanismasinin vakti gelmedi mi sizce?

Listede kernel ile ilgilenen kisilerin oldugunu biliyorum hep beraber
soyle bastan bir kernel dokumani yazar gibi boyle seminer bazinda
anlatmaya baslasak. Baslangicini ben yapabilirim geri kalan cogu seyi de
anlatabilirim ama araya yorum soru filan eklense?

Tabii bu anlatilanlari GPL neyin filan da yapsak aslinda sonra abuk
subuk adamin biri cikar ahanda ben Turkce kernel kitabi yazdim piyasaya
suruyorum der filan cok kufur ederim valla :) (Deniz Hanim siz iyi
bilirsiniz bu konulari bu ortamda yazdiklarimizi GPL filan yapabilir
miyiz? Veya olasi kotu niyetlerin insanlarin istismar etmesini nasil
onleriz. Yoksa buraya hicbirsey yazmadan oturup kernel kitabi mi
yazayim?)

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part

----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz. Listeden çıkmak için: 'linux-request@linux.org.tr' adresine, "Konu" kısmında "unsubscribe" yazan bir e-posta gönderiniz. -----------------------------------------------------------------------