[Linux] PHP -platform independence

From: Necmettin Begiter (nbegiter@gmx.com.tr)
Date: Sat 06 Jul 2002 - 12:20:34 EEST

Arkadaşlar merhabalar tekrar,
Libman programını indirip denemek istedim belki yorumlarımın katkısı olur düşüncesiyle, ancak program sitede platform independent diyor (yani her işletim sisteminde çalışır diyor). Cahilliğimi mazur görün ama Internet Explorer'ı kullanacağım PHPyi çalıştırmak için ? Veya önce derlenmesi mi gerekiyor ?
Çünkü bence "localhost" yok :) yani bir web server kurulu değil... Nasıl olacak bu iş ?
Saygılarımla,
Necmettin Begiter