[Linux] Re: duyduk duymadık demeyin

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Sat 06 Jul 2002 - 00:18:59 EEST

selam;
gokmen goksel wrote:

>wineX kullanmayı denedin mi ??

evet denedim hatta gittim wineX e directX 8 kurdum gene olmadı :))
istersen sen bir kez dene yada belki Onur (Küçük ) dener. Bu işin asıl
ustası o.
Belki CİDDİ ilk Türk oyunu (gerçi bir de dedektif fırtına mı ne vardı)
olduğu için dikkat çekebilir diye düşünmüştüm yoksa off topic bile
sayılabilir.

Saol...